آموزش سئو وبهینه سازی

چگونه از عناوین(heading) در سایت خود استفاده کنیم

webforall

عناوین (heading ) در سایت به کاربران و موتورهای جستجو برای خواندن و درک متن کمک می‌کنند. برای مثال، آن‌ها به عنوان پست‌های امضا برای خوانندگان عمل می‌کنند و آن را برای افراد آسان‌تر می‌کنند تا درک کنند که یک پست چیست. عناوین همچنین تعریف می‌کند که کدام بخش از محتوای شما مهم هستند، و نشان می‌دهند که چگونه به هم متصل هستند. در اینجا به شما نکاتی درباره نحوه تفکر و استفاده از عناوین برای بهبود محتوا می‌دهیم.

1چرا از عناوین استفاده کنیم؟

استفاده از عناوین برای نشان دادن ساختار متن

از عناوین برای بهبود قابلیت دسترسی استفاده کنید

از عناوین برای بهبود سئو استفاده کنید.

2-چگونه از عناوین در محتوا استفاده کنیم

تعداد عناوین در وردپرس چقدر است؟

یادگیری قوانین

3-عناوین در قالب های وردپرس

4-عناوین وبلاگ خود را بررسی کنید

 

چرا از عناوین  استفاده کنیم؟

استفاده از عناوین در سایت برای نشان دادن ساختار متن

عناوین تگ های قراردادی  هستند که خوانندگان را از طریق یک مقاله هدایت می‌کنند. از آنجا که افراد تمایل دارند با دقت آن‌ها را بخوانند، باید نشان دهند که چه بخش یا پاراگراف در مورد آن است، یا مردم نمی‌دانند انتظار چه چیزی را داشته باشند. همچنین، عنوان‌ها ممکن است به آن‌ها کمک کند اگر گم شوند، به مسیر خود برگردند.

برای کپی وب، خوب است که مطمئن شوید عناوین برای خواننده آموزنده هستند. برخی افراد دوست دارند مخاطبین را را در عناوین جذب کنند، و سعی می‌کنند که آن‌ها را اغوا کنند تا بیشتر بخوانند. در حالی که این کار می‌تواند خیلی خوب کار کند، . به یاد داشته باشید که تمرکز اصلی عناوین باید روی محتوا باشد - و هدف اصلی باید این باشد که متن را راحت‌تر بخوانید و درک کنید.

از عناوین برای بهبود SEO استفاده کنید.


به طور کلی توافق شده‌است که چطور از عناوین (heading ) در سایت استفاده کنید به طور خاص بر SEO تاثیر نمی‌گذارد؛ ایجاد ترفند ها جزئی در عنوان‌های فردی به احتمال زیاد به عملکرد شما کمک نمی‌کند. با این حال، مزایای غیر مستقیم وجود دارد. استفاده از عناوین باعث ایجاد کیفیت بهتر وراحت خوانده شدن متن میشود. متنی برای کاربران بهتر است، که برای SEO بهتر باشد..

 عناوین به شما شانس بزرگی برای استفاده از کلیدواژه‌های متمرکزمیدهد   تا مشخص کنند که صفحه در مورد چه چیزی است. اما مهم این  است که این کار را به درستی انجام دهیم. این کار نباید غیرطبیعی یا عجیب و غریب باشد،

بنابراین با عناوین، شما همیشه باید ابتدا کاربر را در صفحه نگه دارید. از عناوین برای اضافه کردن ساختار و علائم به محتوای خود استفاده کنید، و توضیح دهید که هر بخش درباره چه چیزی است.  عناوین  اجازه می‌دهد کاربران بدانند که مقاله شما درباره چه چیزی است، و همچنین به گوگل هم کمک خواهند کرد تا محتویات درون صفحه را درک کند.

چگونه از عناوین در محتوا استفاده کنیم

تعداد عناوین (heading)در وردپرس چقدر است؟

زمانی که یک مقاله در وردپرس  را ویرایش می‌کنید، معمولاً "سطوح مختلف" عناوین را در ویرایشگر متن می‌بینید - از "h1" تا "h6". این‌ها به وسیله اندازه و اهمیت سفارش داده می‌شوند. h2 مهم‌تر ازh4 است.

در پشت صحنه، این موارد به برچسب HTML تبدیل می‌شوند؛ از " <h۱> " تا " <h۶> ". rhgf شما احتمالاً از این برچسب‌های HTML در قالب‌های خود استفاده می‌کند.

به همین دلیل است که وقتی در مورد چگونگی ساختار عناوین و محتوای خوب صحبت می‌کنیم، در مورد برچسب‌های "H۱"، برچسب‌های H۲ و غیره صحبت می‌کنیم. ما داریم به کد HTML زیر اشاره می‌کنیم.

یادگیری قوانین

اول اینکه، شما محدود به استفاده از یک H۱ در هر صفحه است - تحلیل محتوای SEO این کار را بررسی می‌کند. راس H۱ باید نام / عنوان صفحه یا پست باشد. در این صفحه، این "چگونگی استفاده از عنوان‌ها در سایت خود" است. شما می‌توانید به این فکر کنید که فکر می‌کنید به نام یک کتاب فکر می‌کنید. در صفحه دسته‌بندی، ف ۱ شما نام این گروه است. در صفحه محصول، آن باید نام محصول باشد.

سپس، همانطور که محتوای خود را می‌نویسید، می‌توانید از صفحات H [۲] و H [۳] استفاده کنید تا بخش‌های مختلفی را معرفی کنید - مانند "یادگیری قوانین" که در حال حاضر در حال مطالعه هستید، که در "چگونگی استفاده از عناوین در بخش" محتوا " قرار می‌گیرد. به صفحات H [۲] مانند فصل‌های یک کتاب فکر کنید. بخش‌های مجزا نیز ممکن است از headers خاص‌تر (h۳ برچسب‌های، سپس H۴) و غیره استفاده کنند تا بخش‌های فرعی را معرفی کنند.

برای اکثر مطالب این است که "عمیق" به اندازه کافی "عمیق" به دست آید که نیاز به استفاده از برچسب‌های H۴ و فراتر از آن باشد مگر اینکه شما در حال نوشتن واقعاً طولانی، یا محتوای واقعاً فنی باشید.

ببینید ما چگونه یک ساختار منطقی را ایجاد کردیم، با استفاده از برچسب‌های H [۲] برای برنامه‌ریزی بخش‌ها، و برچسب‌های H [۳] برای پوشش دادن موضوعات خاص؟ شما هم متوجه خواهید شد که ما هم همین کار را در پست شما هم انجام داده‌ایم!

ما همچنین تلاش کرده‌ایم کلمه کلیدی تمرکز خود - و برخی عبارات مرتبط - چند بار (اما تنها زمانی که منطقی است) را ذکر کنیم و ساختار صفحه را مشخص کنیم. ما همچنین تلاش کرده‌ایم که در هر بخش چیزی را به خواننده قول دهیم، تا آن‌ها را تشویق کنیم تا از طریق آن بخوانند.

این یک مثال خوب از این است که چگونه headings باید در مقاله طول متوسط ساختار بندی شوند. برای یک مقاله کوتاه‌تر، شما باید عناوین کم‌تر (یا کلی‌تر، سطح بالا) را استفاده کنید. اگر می‌خواهید به جزئیات بیشتری بپردازید، هیچ چیز مانع از استفاده از برچسب‌های H۴ برای ایجاد بخش‌های "سطح پایین‌تر" نمی‌شود.

استفاده از عناوین خوب برای کاربران شما مفید است، شانس افرادی را افزایش می‌دهد که در واقع مقاله شما را می‌خوانند، قابلیت دسترسی را بهبود می‌بخشد و ممکن است به SEO کمک کند. پس آن‌ها را به متن خود اضافه کنید - فقط مطمئن شوید که از آن‌ها درست استفاده می‌کنید! اگر می‌خواهید چک کنید که آیا این کار را درست انجام میدهید ، بروید و از آن‌ها برای بررسی طرح سایت خود استفاده کنید. و زمانی که همه مطالب بالا را می‌خوانید و درک کرده‌اید، اکنون باید بتوانید مشخص کنید که آیا موضوع شما کار خوبی است یا خیر.
[kkstarratings]

بریم به این مطلب
آموزش افزایش منابع هاست وردپرسی در سی پنل
برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن